De succesvolle arbeidsmarktcampagne van 2024 wordt vervolgd met een nieuwe campagne voor de werving van beveiligers, dat meldt de Nederlandse Veiligheidsbranche.
De 2025-campagne is primair gericht op (toekomstige) schoolverlaters – ook wel ‘studiekiezers’ genoemd. De campagne heeft als belangrijkste doel om mensen enthousiast te maken voor het beveiligingsvak. Dat wordt gedaan met een multimediale aanpak waarin veel film. Studiekiezers worden vooral via sociale media naar de campagnewebsite getrokken.
“Arbeidsmarktuitdaging blijft groot”
Voorzitter Ard van der Steur van de Nederlandse Veiligheidsbranche hoopt ook met deze campagne op een wervingssucces. “De vorige was uitstekend, maar de arbeidsmarktuitdaging blijft groot. We hebben als branche veel te bieden aan werknemers, dus ik ben erg optimistisch.”
In de campagne wordt doorgelinkt naar leden van de Nederlandse Veiligheidsbranche die opleidingen aanbieden aan potentiële beveiligers. Aan de totstandkoming van het wervingsmateriaal werkten mee Trigion, Securitas en Apex360.
Bron: Nederlandse Veiligheidsbranche
Volg Security Management op LinkedIn







