Facilicom Services Group, moederbedrijf van beveiligingsorganisatie Trigion, groeide in 2011 met 4% tot bijna 1,1 miljard euro omzet. Het bedrijf is daarover niet ontevreden, omdat veel van de markten waarin het opereert krimpen. Autonome groei werd met name gerealiseerd in integrale multiservice contracten, catering en zorgactiviteiten. In Nederland handhaafden beveiliging (Trigion) en schoonmaak hun positie, terwijl de bouw en installatiebedrijven hun omzet zagen dalen. Groei door acquisities vond met name plaats in het buitenland. Inmiddels bedraagt de buitenlandse omzet zo'n 25% van de concernomzet. Overall liep de nettowinst met 14% terug tot 29 miljoen euro, vooral vanwege krimp bij bestaande contracten bij opdrachtgevers en scherpe tarieven bij nieuwe contracten.
De markt voor facilitaire dienstverlening is sterk afhankelijk van het aantal kantoormeters in Nederland. Als gevolg van de economische recessie en flexibilisering van de arbeid (Het Nieuwe Werken) daalt het kantoorvolume. Facilicom houdt voor 2012 dan ook rekening met stagnatie of zelfs een lichte teruggang in omzet.